Tuesday 25 October 2011

The Help ...

Es passiert nicht oft, aber ab und zu gewinnt man doch mal in einem der unzaehligen Gewinnspiele die es so gibt. Vor einigen Tagen hatte ich Karten fuer The Help gewonnen. Juhuuu! Es war ein wundervoller Film. Teilweise hart zu verstehen und ein sehr trauriger Film. Nicht, weil es kein Happy End gibt - das gibt es auf seine Weise - weil er beruehrt.
It doesn't happen very often but sometimes I win in one of these countless raffles. Some days ago I won tickets for the cinema! Jippie! Sometimes it was hard to understand for me - I have to practice my English - and i found it really sad. Not because there was no happy end - in a special way there was - but it touched me. 




Ich glaub ich mach mich mal schnell auf und besorg mir das Buch...
I think I am now off to buy the book ...

No comments:

Post a Comment